Lees snel verder over jouw nieuwe uitdaging als CRO Marketeer bij Stichting Thuisgekookt!
CRO Marketeer
Voor Stichting Thuisgekookt in Utrecht is blooming people op zoek naar een CRO Marketeer met ongeveer 3 jaar ervaring die wilt bijdragen aan het verbinden van thuiskoks en buurtgenoten welke zich (tijdelijk) in een kwetsbare situatie bevinden via hun digitale platform thuisgekookt.nl.
Via dit platform werkt Stichting Thuisgekookt sinds 2021 hard aan hun droom om mensen door het delen van maaltijden dichter bij elkaar te brengen. Op dit moment worden er ongeveer 160.000 maaltijden gedeeld, en 6000 verbindingen gemaakt. Door de sterk toegenomen aanvragen afgelopen jaren groeit Stichting Thuisgekookt ontzettend snel, wat maakt dat je als CRO Marketeer hard nodig bent en veel impact kan maken bij deze dynamische stichting!
Industry
Enthousiastic?
Over het bedrijf
Het betekent echter meteen ook een enorme uitdaging. Onze kleine organisatie die langzaam per gemeente groeide, is nu ineens in veel meer gemeenten aan de slag. De organisatie groeide snel, eerst met tijdelijke oplossingen en in het afgelopen jaar is strategisch gekeken wat er nodig is om op dit hogere niveau te kunnen blijven functioneren. En dat ben onder andere jij!
Over jouw nieuwe rol als CRO Marketeer
Dankzij jouw inzet en creativiteit kunnen je collega’s de gegenereerde aanvragen oppakken en echt een verschil maken voor deze mensen. Jij zet alle relevante mediakanalen optimaal in om dit doel te bereiken, waaronder de website, social media en nieuwsbrieven en analyseert het traffic om het budget optimaal in te zetten voor SEA en SEO-activiteiten. Daarbij werk je nauw samen met een strategisch adviseur/copywriter, de community manager, de content manager en de digital marketeer. Kortom, een functie waarbij je veel impact hebt!
Wie ben jij?
● Je hebt aantoonbare ervaring met het inrichten en analyseren van de juiste meetinstrumenten
● Bent communicatief, sociaal sterk en cultureel sensitief
● Bent positief, proactief, ondernemend, gedreven, zelfstandig en een aanpakker
● En, eigenlijk het belangrijkste, je wordt enthousiast van het verbinden van mensen door middel van het delen van maaltijden en ziet dat we hiermee de wereld echt een stukje mooier kunnen maken!
Wat krijg je daarvoor terug?
● Veel vrijheid en verantwoordelijkheid
● Een informele sfeer en veel ruimte voor ontwikkeling
● Weinig vergaderen, weinig plannen schrijven en vooral veel doen
● 2 dagen per week werken (maandag en een tweede dag in overleg, op dit moment vrijdag) vanuit ons kantoor in Utrecht en de andere dagen vanuit huis
● Een marktconforme vergoeding volgens de CAO Sociaal werk Schaal 8 (instap bij brutosalaris € 2.780 op 36-urige basis).
● Elke dag een heerlijke gezonde lunch met je collega’s.
● Elke dag een heerlijke lunch met je collega’s