CRO Marketeer

Utrecht – Permanent

Voor Stichting Thuisgekookt in Utrecht is blooming people op zoek naar een CRO Marketeer met ongeveer 3 jaar ervaring die wilt bijdragen aan het verbinden van thuiskoks en buurtgenoten welke zich (tijdelijk) in een kwetsbare situatie bevinden via hun digitale platform thuisgekookt.nl. 

Via dit platform werkt Stichting Thuisgekookt sinds 2021 hard aan hun droom om mensen door het delen van maaltijden dichter bij elkaar te brengen. Op dit moment worden er ongeveer 160.000 maaltijden gedeeld, en 6000 verbindingen gemaakt. Door de sterk toegenomen aanvragen afgelopen jaren groeit Stichting Thuisgekookt ontzettend snel, wat maakt dat je als CRO Marketeer hard nodig bent en veel impact kan maken bij deze dynamische stichting!

Lees snel verder over jouw nieuwe uitdaging als CRO Marketeer bij Stichting Thuisgekookt!

Industry
Non Profit
Enthousiastic?
Over het bedrijf
Het begon in 2012 met een droom; om mensen door het delen van maaltijden dichter bij elkaar te brengen. Die droom is op grote schaal werkelijkheid geworden. Stichting Thuisgekookt is uitgegroeid tot een landelijk netwerk, waar ruim 18.000 vrijwillige thuiskoks bij zijn aangesloten en per ongeveer 160.000 maaltijden gedeeld worden en 6.000 verbindingen worden gemaakt. We verbinden (vooral in onze 17 focusgemeenten, waar we financiële ondersteuning ontvangen van de gemeente en daardoor uren hebben om de samenwerking met het zorgnetwerk op te zoeken en promotie te doen) actief steeds meer mensen in een kwetsbare positie aan kokende buurtgenoten en we worden gesteund door verschillende landelijke fondsen om daarnaast in heel Nederland mensen die ons zelf vinden te helpen aan lekkere, verse, met liefde bereide maaltijden en gezellig sociaal contact. Het aantal aanvragen is de laatste jaren geëxplodeerd en groeien we ontzettend snel. Daar zijn we trots op!

Het betekent echter meteen ook een enorme uitdaging. Onze kleine organisatie die langzaam per gemeente groeide, is nu ineens in veel meer gemeenten aan de slag. De organisatie groeide snel, eerst met tijdelijke oplossingen en in het afgelopen jaar is strategisch gekeken wat er nodig is om op dit hogere niveau te kunnen blijven functioneren. En dat ben onder andere jij!

Over jouw nieuwe rol als CRO Marketeer
Je zorgt ervoor dat de verschillende doelgroepen (maaltijdzoekers, thuiskoks, zorgprofessionals/mantelzorgers en gemeentes) die via de verschillende campagnes binnen komen op onze website meer mensen ook daadwerkelijk een aanvraag indienen. Hiervoor gebruik je alle beschikbare analysetools (Analytics, Hotjar, Data Studio, Google Tag Manager), richt je nieuwe tools in en monitor en rapporteer je heel overzichtelijk. Op basis van deze inzichten verbeter je landingspagina’s, doe je A/B testen en zet je datagedreven groeistrategieën op. Jij bent van a-tot-z verantwoordelijk voor het opstellen en vervolgens halen van de verschillende KPI’s.

Dankzij jouw inzet en creativiteit kunnen je collega’s de gegenereerde aanvragen oppakken en echt een verschil maken voor deze mensen. Jij zet alle relevante mediakanalen optimaal in om dit doel te bereiken, waaronder de website, social media en nieuwsbrieven en analyseert het traffic om het budget optimaal in te zetten voor SEA en SEO-activiteiten. Daarbij werk je nauw samen met een strategisch adviseur/copywriter, de community manager, de content manager en de digital marketeer. Kortom, een functie waarbij je veel impact hebt!

Wie ben jij?
Je hebt 3+ jaar ervaring binnen Conversion Rate Optimization

Je hebt aantoonbare ervaring met het inrichten en analyseren van de juiste meetinstrumenten

Bent communicatief, sociaal sterk en cultureel sensitief

Bent positief, proactief, ondernemend, gedreven, zelfstandig en een aanpakker

En, eigenlijk het belangrijkste, je wordt enthousiast van het verbinden van mensen door middel van het delen van maaltijden en ziet dat we hiermee de wereld echt een stukje mooier kunnen maken!

Wat krijg je daarvoor terug?
Een klein, divers en energiek team (14 FTE)

Veel vrijheid en verantwoordelijkheid

Een informele sfeer en veel ruimte voor ontwikkeling

Weinig vergaderen, weinig plannen schrijven en vooral veel doen

2 dagen per week werken (maandag en een tweede dag in overleg, op dit moment vrijdag) vanuit ons kantoor in Utrecht en de andere dagen vanuit huis

Een marktconforme vergoeding volgens de CAO Sociaal werk Schaal 8 (instap bij brutosalaris € 2.780 op 36-urige basis).

Elke dag een heerlijke gezonde lunch met je collega’s.

Elke dag een heerlijke lunch met je collega’s

Enthousiastic?