Lees dan verder over jouw nieuwe uitdaging als Analytics Expert!
Analytics Expert
● Krijg je energie van het werken in een dynamisch en snelgroeiend team waar beslissingen snel worden genomen en je veel impact kan maken?
● Ben je communicatief sterk en kan makkelijk jouw waardevolle insights presenteren aan de business?
Industry
Enthousiastic?
Over het bedrijf
In Nederland staat jouw nieuwe werkgever bekend om hun snelle groei, innovatie en award-winning producten. In een informeel en modern kantoor ga je met 150 collega’s samenwerken om ook in Nederland je klanten iedere dag te kunnen voorzien van de beste producten voor een lage prijs, om zo een gezond leven voor iedereen mogelijk te maken. De cultuur en werknemers binnen dit dynamische bedrijf in Nederland kan je het beste omschrijven als ondernemend, assertief, extravert, communicatief sterk, enthousiast en leergierig. Je past hier goed als je graag impact wilt maken, veel wilt leren en houdt van een informele en dynamische sfeer.
* (bron NRF)
Over jouw nieuwe rol als Analytics Expert
Als Analytics Expert met als focus op Category Management ga je je bezighouden met het maken van bruikbare inzichten waarmee jouw nieuwe werkgever aan de top blijft en in Nederlands zijn groei en innovatie kan doorzetten. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van analyses binnen Category Management (adhoc en regulier) en je kan business vragen vanuit meerdere invalshoeken bekijken. Jouw insights en analyses presenteer je met gemak aan de business. Naast werken met interne data, werk je ook veel met externe data van Nielsen en GfK om zo scherp mogelijke insights te kunnen leveren. Jij wordt de expert op het gebied van GfK data; de data afkomstig van dit gerenommeerde marktonderzoeksbureau met een focus op FMCG en Retail. Intern zal je je collega’s uiteindelijk gaan begeleiden en opleiden op dit gebied.
Wie ben jij?
● Je bent communicatief sterk en kan makkelijk jouw waardevolle insights presenteren aan de business;
● Je hebt ieder geval 3 jaar ervaring binnen het analyseren van data;
● Je hebt ervaring met Category Management, Shopping Data of Shopper Management;
● Ervaring met GfK en Nielsen data is een pre;
● Je hebt kennis van PowerBI of Tableau.
Wat krijg je daarvoor terug?
● De kans om grote impact te maken op een snelgroeiende Data & Analytics afdeling;
● Uitstekend salaris tussen 4.000 en 5.000 per maand;
● 30 vakantiedagen;
● Pensioenregeling & zorgverzekering;
● Remote opties;
● Werken in omgeving Utrecht.