Solution Manager

Noord-Holland – Permanent
Stel je voor dat je midden in een verbouwing zit, en net voor het sluiten van de winkels je verfkwast breekt. Je snelt naar de Praxis voor een nieuwe kwast om nog even wat meters te kunnen maken. Wanneer je na hard werken moe maar voldaan je plaatselijke Albert Heijn in loopt, krijg je een persoonlijke bonus op een aansterkende en makkelijke maaltijd ter beloning voor het harde werken. Dit is next level personalisatie en een bepaalde vorm van customer engagement die maar weinig bedrijven weten te evenaren. Hoe werkt dit precies?

Lees dan verder over jouw nieuwe uitdaging als Solution Manager!

Industry
Internet
Enthousiastic?
Over het bedrijf
Na de oprichting ongeveer 25 jaar geleden heeft dit internationale bedrijf inmiddels haar strepen in binnen- en buitenland absoluut verdient. Hier zit je aan het juiste adres als het gaat om personalisatie, intelligentie, engagement en klantgedrevenheid. Bij jouw nieuwe werkgever zijn ze namelijk in een hecht team van 45 man iedere dag bezig met de beste beleving voor klanten van verschillende A-bedrijven. Samen met deze partners, zoals Etos, Bol.com, Albert Heijn en Praxis, groeien ze naar een gedeeld intelligentie center. Dit allemaal zodat klanten een op maat gemaakte ervaring kunnen krijgen met relevante en waardevolle aanbiedingen. Inmiddels vertrouwd meer dan de helft van de Nederlandse huishoudens jouw nieuwe werkgever met hun dagelijkse routines.

 

Binnen dit bedrijf van 45 gedreven professionals kom jij als Solution Manager te werken in het team Technisch Beheer. De sfeer binnen het team kenmerkt zich als informeel en gezellig. Binnen dit datagedreven bedrijf werken meerdere sterke professionals binnen Data Analytics. Zo werk je samen met meerdere Solution Managers die ieder een eigen specialisme hebben, en rapporteer je rechtstreeks aan de CTO. Genoeg professionals om van te leren en je aan op te trekken dus!

Tot slot is jouw nieuwe werkgever er eentje om trots op te zijn, naast dat ze een van de meest intelligente bedrijven van Nederland zijn, zetten ze zich ook in voor meerdere goede doelen zoals Justdiggit, Stichting AAP en War Child.

Over jouw nieuwe rol als Solution Manager
Als Solution Manager beland je hier met je neus in de boter en ga je werken met een van de mooiste CRM-omgevingen van Nederland bij een datagedreven bedrijf met waanzinnig veel data. Er gebeurt veel op het gebied van innovaties binnen data, en momenteel werkt jouw nieuwe werkgever aan een complete vernieuwing van het IT landschap, wat betekent dat er vol wordt ingezet op cloud, schaalbaarheid, security en een datagedreven manier van werken. 

Je speelt als Solution Manager een onmisbare rol in het beheren van het SAP CRM systeem, het hart van deze organisatie. Het functionele en technische applicatiebeheer is belegd bij externe partijen, en jij wordt (mede)verantwoordelijk voor het aansturen van deze leveranciers. Je controleert en bewaakt de operationele processen en zoekt continu naar manieren om deze te optimaliseren.

Wie ben jij?
Je maakt graag impact en kan niet wachten om te werken in een sterk veranderende organisatie waar jij je stempel kan drukken als Solution Manager;

Je staat bekend om je proactief handelen en neemt graag verantwoordelijkheid;

Je kan meerdere projecten naast elkaar managen en kan goed omgaan met koerswijzigingen;

Je hebt ervaring met bijvoorbeeld SAP Customer Data Cloud, SAP Business Technology Porcessing, SAP Cloud for Customer en Annex Cloud;

Je deed eerder ervaring op in een rol als bijvoorbeeld Solution Manager of vergelijkbaar;

Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.

Wat krijg je daarvoor terug?
Werken in een omgeving met bovengemiddeld veel beschikbare klantdata;

Uitstekend salaris;

Goede pensioenregeling;

Flexibele werktijden en hybride werken (al voor Corona!);

30 vakantiedagen.

Enthousiastic?