Lees dan verder over jouw nieuwe uitdaging als Senior CRO Specialist bij een toplevel organisatie.
Senior CRO Specialist Rotterdam
Industry
Enthousiastic?
Over het bedrijf
Over jouw nieuwe rol als Senior CRO Specialist
● Jullie beginnen aan een nieuwe sprint. In een squad van o.a. content marketeers, retentie, service en CRM manager bespreken jullie de doelen. Vanuit alle doelen voor de aankomende QBR heb jij een van de belangrijkste. Het optimaliseren van de gehele journey, met focus op service;
● Samen met de Chapter Lead Online bereid je de meeting voor van een agency pitch. Je hebt een royaal budget gekregen en een pitch uitgezet bij verschillende agencies die jou moeten gaan ondersteunen in de uitvoer;
● Samen met de Tribe Marketing & Sales en Chapter Lead Online bespreken jullie de doelstellingen voor verschillende customer journeys. Als expert neem jij ze mee in je visie op verschillende CRO gebieden;
● De dag verstrijkt snel en je gaat met wat teammember een late lunch scoren. Je hebt straks een meeting met de andere landen waarin je een aantal learnings gaat delen vanuit verschillende testen. Nederland heeft de hoogste digitale adoptiegraad en veel beschikbare data, daarom worden jullie vaak als voorbeeld gebruikt van “hoe het moet”;
● Als afsluiting van de dag heb je een meeting met Duitsland waar verschillende veranderingen worden doorgevoerd in de techniek. Je geeft je Duitse collega’s samen met de product owner de briefing voor technische optimalisatie van bijv de website.
Wie ben jij?
● Jij hebt ervaring opgedaan in het CRO vak bij een agency en of klantzijde waardoor je een strategie kan formuleren voor verschillende sales/service domeinen. Belangrijk daarin is dat je de samenhang snapt tussen acquisitie, awareness, activatie en retentie op zowel strategisch als operationeel niveau;
● Kennis van full customer journey thinking voor het bezorgen van een gepersonaliseerde boodschappen en het pushen van producten voor cross/upsell/retentie over alle kanalen;
● Jij neemt binnen dit domein makkelijk het voortouw om andere te inspireren, je bent goed in staat het overview te houden en flexibel om in een snel wisselende werkomgeving te kunnen presteren. Door jouw communicatieve vaardigheden, commerciële instelling en gezonde drive om het maximale uit jezelf te halen en van de generalisten/specialisten waarmee je werkt