Customer Experience Specialist

Noord-Brabant – Permanent
Wil jij werken bij een snelgroeiend, internationaal e-commerce bedrijf met ongeveer 1.5 miljoen bestellingen per jaar welke actief is in 7 landen als hun nieuwe Customer Experience Specialist?

Ben je altijd bezig met een optimale klantbeleving, en zie jij in dat de enige echte baas de klant is?

Krijg je energie van het omzetten van verbeterkansen in strategische plannen?

Lees dan verder over jouw nieuwe uitdaging als Customer Experience Specialist!

Industry
E-Commerce
Enthousiastic?
Over het bedrijf
Ongeveer 14 jaar geleden liep het baasje van een jonge pup aan tegen het probleem dat ze online niet veel opties had om te shoppen voor haar hond. Om dieren én baasjes te helpen richtte ze dit e-commerce bedrijf op. Dit bleek een erg groot succes. Inmiddels kunnen dierenbaasjes in wel 7 landen online shoppen bij deze one-stop-shop en worden er maandelijks zo’n 120.000 bestellingen gedaan.

Dit bedrijf is inmiddels uitgegroeid tot 200FTE welke vanuit Brabant internationaal actief zijn. Jouw nieuwe werkgever werkt alleen met een inhouse team, waarbij de slimste specialisten intern worden gehaald en heel veel van elkaar kunnen leren. Hierdoor ontstaat een optimale samenwerking en een hechte teamcultuur. Ook is het erg makkelijk om snel met elkaar te schakelen met het interne team, heb je korte lijntjes en kan je je ideeën supersnel doorvoeren.

Binnen de afdeling Digital kom je als Customer Experience Specialist te werken in het team Customer Experience. Hier ga je samenwerken met een UX Specialist, CRO Specialist en een Data Specialist. Daarnaast is er ook een development team onsite die je graag helpt met de technische realisaties door te voeren.

Over jouw nieuwe rol als Customer Experience Specialist
Als Customer Experience Specialist ben je het middelpunt van het team Customer Experience binnen de afdeling Digital. Je bent samen met je team verantwoordelijk voor het waarborgen en het verbeteren van de klantervaring over de gehele Customer Journey. Met een klantgerichte en datagedreven mindset streef je ernaar om een persoonlijke en daarmee vertrouwde relevante ervaringen te creëren waardoor de klanten in 7 verschillende landen terug blijven komen!

Je gaat je bezighouden met bijvoorbeeld het optimaal onboarden van klanten op het nieuwe platform, klantonderzoeken zoals NPS uitvoeren en jouw gevonden verbeterkansen omzetten in strategische plannen.

Wie ben jij?
Krijgt energie van het omzetten van verbeterkansen in strategische plannen;

Bent een echte teamspeler, bent goed in samenwerken en houdt van een platte en niet-hiërarchische werkomgeving;

Je hebt ervaring binnen e-commerce en wilt altijd de beste ervaring voor je klant behalen;

Je hebt ervaring met tools als Google Analytics, Hotjar, Customer Date of  Experience platformen;

Je hebt ervaring met het analyseren van Customer Jouneys en het signaleren van verbeterkansen;

Je vindt het leuk om de resultaten van onderzoeken zoals NPS of je verbeterplannen te presenteren aan de rest van de organisatie.

Wat krijg je daarvoor terug?
Marktconform salaris;

Laptop van de zaak;

Uitstekende pensioenregeling;

Een fijne werkplek met leuke collega’s in een informele sfeer.

Enthousiastic?