Customer Insight Specialist

Hoofddorp – Utrecht – Permanent
Wil jij als Customer Insight Specialist werken bij een van de top 10 beste leasemaatschappijen in Nederland welke zich inzet voor een zo goed mogelijke klanttevredenheid?

Werk je het liefste in een hechtteam waarbij de cultuur zich kenmerkt als open, teamminded en ondernemend?

Draag je graag bij aan dit snelgroeiende team binnen digital bij een bedrijf wat volop in een digitale transformatie zit, waardoor je eigen groeipad hard toeneemt?

Lees dan verder over jouw nieuwe uitdaging als Customer Insight Specialist!

Industry
Financial Services
Enthousiastic?
Over het bedrijf
Ongeveer 15 jaar geleden startte jouw nieuwe werkgever als dé bank- en merkonafhankelijke leasemaatschappij voor ondernemend Nederland. Inmiddels zijn ze met zo’n 75.000 leasecontracten en een balanstotaal van 1 miljard uitgegroeid naar een mooie plek in de lijst van top 10 leasemaatschappijen van Nederland. Tijdens corona is jouw nieuwe werkgever in een stroomversnelling geraakt en zitten ze momenteel volop in de digitale transformatie. Met 175 ambitieuze collega’s en een snelgroeiend digitaal team val je met je neus in de boter gezien de grote impact die je hier kan gaan maken. Als klantgericht bedrijf is klanttevredenheid hun belangrijkste focuspunt, wat begint bij tevreden werknemers en een fijne werksfeer. Dit zie je dan ook goed terug in de cultuur die zich kenmerkt als open, teamminded en ondernemend.
Over jouw nieuwe rol als Customer Insight Specialist
Als Customer Insights Specialist vertegenwoordig je de stem van de klant. In het digitale team werk je nauw samen met de CX Manager bij het verbeteren van de klantbeleving en processen. Verder ben je bekend met bijvoorbeeld NPS, CSAT & CES en haal je waar mogelijk feedback op uit de organisatie, om zo bezig te zijn met verbeteringen voor de klant. Ook ben je bezig met bouwen van klantenpanels en het organiseren van klantsafari’s. Aan de hand van deze inzichten ga je aan de slag om de juiste verbeteringen pro-actief voor te stellen. Je bent verantwoordelijk voor het onderzoeken en analyseren van de klantbeleving om een zo hoog mogelijke klanttevredenheid te bereiken en daarmee een positieve bijdrage te leveren aan jouw nieuwe werkgever, je team én de klant!
Wie ben jij?
Je bent een teamspeler die graag samenwerkt in een open en ondernemende cultuur;

Je zet je graag in voor een zo hoog mogelijke klanttevredenheid, en begrijpt dat dit een van de belangrijkste zaken in een klantgedreven bedrijf is;

Je bent pro-actief en ziet snel kansen voor verbeteringen;

Je hebt ervaring met technieken als NPS, CSAT en CES;

Je hebt een aantal jaar ervaring in een rol als bijvoorbeeld Customer Insights Specialist, Customer Experience Specialist, Customer Journey Expert, Customer Insights Analyst or Insights Specialist;

Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.

Wat krijg je daarvoor terug?
Goed salaris, afhankelijk van je ervaring en kennis;

Werken in een erg prettige werkomgeving met een open en ondernemende cultuur;

28 vakantiedagen;

Pensioenregeling met slechts 3% eigen bijdrage;

Reiskostenvergoeding;

Thuiswerkvergoeding.

Elke dag een heerlijke gezonde lunch met je collega’s.

Elke dag een heerlijke lunch met je collega’s

Enthousiastic?