CRO Specialist Amsterdam

Amsterdam – Permanent
Wil jij jouw kennis over conversie optimalisatie delen met state of the art klanten zoals KPN, CheapTickets en Albert Heijn?
Kom jij dit award winning team versterken en breng jij de gezelligheid?
Wil je werken bij een collectief van de beste agencies van Amsterdam met collega’s op verschillende domeinen?

Lees dan nu verder over jouw nieuwe positie als CRO Specialist bij een award winning digital agency.

Industry
Digital Agency
Enthousiastic?
Over het bedrijf
Deze digital agency is een data-gedreven growth agency, waarbij Data Driven Optimization centraal staat. Ze werken nauw samen met grote namen in Nederland zoals KPN, CheapTickets en Albert Heijn, maar ook met verschillende start- en scale-ups. Dit zorgt voor een enorme diversiteit aan verschillende invalshoeken in je werk. Kortom, geen enkel project zal hetzelfde zijn en uitdaging en ontwikkeling staat bij deze werkgever bovenaan. 

Verder is dit bedrijf onderdeel van een collectief van de beste agencies van Amsterdam, waarbij ieder bureau zijn eigen specialisme heeft. Zo zit je samen met collega’s die zich specialiseren in bijvoorbeeld Design, Digital Innovation, Cloud Development en Content. En dat dit goed werkt, is onder andere bewezen door de vele awards die zijn binnengesleept. 

De agency bestaat uit een relatief klein en jong team, waarbij iedereen nauw samenwerkt en zo elkaar motiveert en van elkaar leert. Hierdoor is er veel ruimte voor persoonlijke groei en heeft iedereen de ruimte om van zich te laten horen. Samen met de andere specialistische bureaus werk je in een informele sfeer samen op een hele bijzondere werkplek, die bijna aanvoelt als de jungle in Borneo. 

Tot slot is dit naast een award winning, uitdagende partij ook een werkgever waar je trots op kan zijn. Zo zetten zij zich bijvoorbeeld volledig in voor het verbeteren van het welzijn van senioren door een app tegen eenzaamheid te laten groeien. Daar kan je mee thuis komen.

Over jouw nieuwe rol als CRO Consultant
Als CRO Specialist focus jij je op het behalen van de beste gebruikerservaring en conversie voor klanten als KPN, Albert Heijn en CheapTickets. In een hecht team van data analisten, web analist, growth marketeers en uiteraard je collega CRO Specialisten ben je bezig met de kracht van data driven marketing en hoe je bedrijven maximaal kan laten groeien. Naast jouw inhoudelijke CRO kennis ben jij communicatief en sociaal sterk waardoor jij helder kan uitleggen waarom de bevindingen en voorstellen het beste zijn in de huidige situatie. 

Verder houd je de innovaties op het gebied van conversie optimalisatie goed in de gaten en zorgt dat je binnen het bedrijf en bij klanten met de nieuwste technieken kan werken.

Wie ben jij?
Jij bent gemotiveerd en enthousiast over alles wat met de conversie optimalisatie en gebruikerservaring van een website te maken heeft en kan dit zowel binnen als buiten het bedrijf overbrengen
Je bent ondernemend en spot snel kansen in de markt en binnen het bedrijf, waardoor jij jezelf onmisbaar maakt
Optimizely, Zapier, Mixpanel en Airtable brengen jou niet van jouw stuk
In ieder geval 1 à 2 jaar ervaring
Naast een harde werker ben jij de gangmaker van de vrijmibo
Jij beheerst Engels en Nederlands uitstekend
Wat krijg je daarvoor terug?
Marktconform salaris
Een werkomgeving waarbij jij je kan ontwikkelen tot de beste in jouw veld
Laptop en mobiel naar keuze
Uitstekende pensioenregeling
Laptop en telefoon
VanMoof fiets om soepel van en naar jouw nieuwe baan te komen
Iedere dag een heerlijke lunch
Enthousiastic?